دل من...

افسوس...

 

جنس من از آهن و از سنگ نیست            من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا                   حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

 

 

 

 

می دانی چرا


قاصدک را دوست دارم؟


چون نه از تو

 

بلکه از امید آمدنت


خبر می آورد

 

 

 

 

 

 

دلبرکم چیزی بگو به من که از گریه پرم

 

 

به من که بی صدای تو از شب شکست می خورم


دلبرکم جیزی بگو به من که گرم هق هق ام

 

به من که آخرینه ی اواره های عاشقم

 

 

چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی

 

 

غزل بشن ترانه هام نه هق هق دلواپسی

 

 

 

از این همه احساس


یک عالمه حسرت به من دادی


و خو
د

 

در بی نگاهی یک آینه


پنهان شدی

 

 

 

گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است

 

ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد

 

کمی با من حرف بزن

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,ساعت13:6توسط Lonely angel | |